2009. márc. 11.

While I was running I crashed into my past feelings

Mint ahogyan a cím is elmondja(Éljenek az angol órák!!)Tegnap este elmentem kocogni. Igazán jó volt, mondhatom. Összefutottam Valakivel, aki már régóta nem jutott úgy az eszembe, de most rájöttem, hogy azért az emberi érzések soha a büdös életben nem múlnak el teljesen. :) Egyre magasabb és helyesebb a kölyök. De hát, reménytelen a dolog szerintem, bár rajtam nem múlna igazából.

A képen egy gyönyörű, balatonlellei emlék látható, a három srác megmutatta, hogy merre lakik. Remélem, hogy nem fognak megharagudni, hogy közzétettem, de ha felmerül a pasi szó, szerintem ez a fotó iszonyat jól passzol. Kicsit sötétítettem, hogy azért ne lehessen olyan könnyen felismerni őket. Azért ez a három felsőtest....főleg ha mutogatják, hogy merre laknak...főleg az egyik....

De lassan az a véleményem, hogy a pasikkal csak a baj van. Az egy dolog, hogy tinédzserfiúk bunkók, őrültek, neveletlenek, felelőségérzetük nuku és sosincsenek tekintettel a többi emberre(összegezve HÜLYÉK), de a felnőtt pasik is ugyanilyenek, kivéve persze a sorozatokban, melyeknek a világa(ha jól tudom) nem léteik.

Megoldás:napi 24 óra sorozatdarálás. Vagy apácazárdába vonulok. Vagy..... . Hagyjuk.

8+100+70+39+320+100+80+60+32=kb.809

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése