2009. márc. 16.

És te mit gondolsz?

A barátság azért jó, mert olyan dolgokat is elnézel a barátodnak, melyeket egy másik embernek már rég az orra alá dörgölnél. A Luca, a Zsófi és én, mindhárman tökéletesen különböző egyéniségek vagyunk, más világnézettel. Én ezt teljes elfogadom, s remélem, hogy engem is tolerálnak ők, de lassan kezdem azt érezni, hogyha nagyon gyakran szóba hozzuk a nézeteinket, akkor egy hatalmas vita lesz a vége, amit nem szeretnék. Pontosan tudom, hogy milyen rossz, amikor valaki makacsul nem akar egyetérteni a te gondolatmeneteddel, úgyhogy ez adott esetben "válóok" is lehet. Remélem, hogy sokáig ki fogunk tartani egymás mellett, na meg azt is, hogy a Luca nem ment Dunának a mai nap miatt, ami nekem szerencsére nem sült el olyan rosszul.

És hogy mi az én véleményem a világról, az életről, az emberről? Az ember gyarló, élete rövid, így bármit is tesz, annak nincs értelme. Szerintem ez az egész, amit mi életnek nevezünk nem is létezik, vagyis inkább nem is számít, így minden teljesen mindegy. Egyszer majd úgyis eljön a világ vagy a film vége. Nihilista vagy apokaliptista vagyok? Nem tudom besorolni magam, de nem is akarom, hisz annak sem lenne értelme.

8+250+350+150=kb.758

1 megjegyzés:

  1. Csak, hogy tudd. szeretlek. :)

    És én is örülök... végeredményben...:D

    VálaszTörlés