2009. márc. 19.

Itt van az ősz,itt van...izé a sorozatszezon van itt

Az utóbbi napokban Fortuna a nyomomban járt, ugyanis minden, amitől féltem, hirtelen kezesbáránnyá vált. A keddi föci dolgozat elmaradt, a töri pót-tz tök könnyű volt, angol órán nem buktam le a hiányzó házim miatt, a büntetésből megtanulandó szöveg egyszerűen a fejembe szállt, pillanatnyilag még a matekot is értem. Remélem, hogy így is marad minden egy jó ideig. Azt hiszem, hogy ezt mondják sikerszériának.

Apropó széria, mivel újra műsoron van szinte az összes kedvenc sorozatom, megint kiújult a beteges szenvedélyem, mely abban nyilvánul meg, hogy ha kell, fennmaradok 11-ig is, csak látni akarom, hogy mi történt Susan Mayer-rel vagy éppen Tony DiNozzo-val. Szerencsére létezik a videó meg a dvd, szal mindent felveszek, s ilyenkor, reggel maratonozok.

Pillanatnyilag ők vannak a listámon: Hétfő-NCIS, Kedd-SzülFel és Mentalista, Szerda-Szellemekkel suttogó+House(hogy anya is nézze, bár én már láttam)+CSi:NY, Vasárnap-Tuti Gimi, Amikor időm van nap-LOST 5.évad és House 5.évad frissen töltve :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése