2009. márc. 21.

My addictions

Vannak alkoholisták, drogosok és nikotinfüggők. Én ezekért nem vagyok oda, de van kismillió más szenvedélyem, melyek egy része káros, de legtöbbnyire szerencsére nem azok.

1. Sorozatok: Amolyan életpótlók nálam a szériák, hiszen az igazi életem eléggé lagymatag és reménytelen. Egy új(vagy régi) epizód nézése közben azonban, kicsit úgy érzem magam, mintha én is szereplők közé tartoznék. Talán ezért van, hogy annyi sorozatot szeretek, s kipróbálok. Fel sem tudnám sorolni az összes jelenlegi és exkedvencemet, így inkább nem is teszem. Majd egyszer.

2. Kaja. Mindegy mi az, csak legyen finom! Mostanában sajnos az ideges vagy dühös pillanataiban ez a kedvenc elfoglaltságom, s sajnos ennek meg is lesz az ára. Ezen próbálok változtatni, s lassacskán sikereim is lesznek, csak valaki tegyen lakatot a hűtőre!!!

3. Önmarcangolás. Jó, nem vagdosom magam meg hasonlók, csak éppenséggel az ujjaimon lévő bőrt nem érzem a testem részének, így tudatosan támadom azt, magyarán szólva szorgalmasan rágom saját magamat. Kampec.

4. Törekvés a tökéletességre. Manapság a sztárok általában akkor érzik magukat igazán szabadnak, amikor végre slamposan kimehetnek az utcára. Persze aztán jól lefotózzák őket és az elég ciki. Nekem nem lenne ilyen gondom, hiszen a lakásból még a postaládáig sem tudok úgy lemenni, hogy ne nézzek ki használhatóan. Mikor le kell ugrani a boltba, általában háromszor annyi időt töltök a készülődéssel, mint az egy liter tej megvásárlásával. Ez nem azt jelenti, hogy lassú vagyok, hanem azt, hogy általában igen rövid a sor a Plusban. :)

5. Koránkelés. Bár imádok sokáig alduni, mégis minden nap azzal kínzom magam, hogy hatkor felkelek. A mobilom fél hatkor csörög, majd legközelebb hat előtt öt perccel, így egészkor már ébren is vagyok. Bár az öltözés, sminkelés, fogmosás, stb. csupán maximum húsz percet venne igénybe, nekem szükségem van reggelente egy kis gépezésre, vagy az előző esti NCIS megnézésére. Ezvan.

Ha valaki ezek ellenére is képes még tolerálni, akkor annak nagyon örülök. :) Volt, aki a szemembe mondta már az elsőszámú függőségem tényét, s még mindig jóban vagyunk, úgyhogy azt hiszem, hogy még van esélyem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése