2009. márc. 20.

Ieri(tegnap)

A tegnap eléggé lassacskán vánszorgott csak előre, az órák kissé hosszabbnak tűntek a kelleténél, de aztán szerencsére tesi után vége lett a tanításnak. A gerendára megint nem merészkedtem föl, bár tudom, hogy osztályozni fogja, de egyszerűen nem tud érdekelni. Faji diszkrimináció az, hogy jegyet adnak arra, amire fizikailag képes vagy. És majd ha kötelet kell mászni? Hogy a francban fogok felhúzódzkodni, amikor el sem bírom magamat? Utálom....

Négyre értem haza és nemsokkal később már be is toppant apa. Hozott nekem egy fekete táskát, meg ezt, azt, kaját, röpiajándékot, stb. Visszaadta a 25.000 forintomat, anyának is adott néhány Matyit, s rájöttem, hogy a mi kasszánk sem végtelen, szóval jó lesz, ha gyorsan kitalálunk valamit.

Mindegy, amíg sorozatokat nézek, legalább nem gondolok ilyesmikre. Tegnap volt egy adag House(5x18 Here Kitty), iszonyatosan tetszett, tele volt fordulatokkal, macskákkal, valamin állati- és embervizelettel. :):) Örülök, hogy annak idején elkezdtem tölteni, a TV2-n még csak most kezdték az évadot, s nagyon nem tetszik a szinkron. Ha Kutnert hallom, a Jóban Rosszbanos rendőrt látom, ha Wilson-t, akkor meg Szabó Sipos Barnabást, ha House-t, akkor III.Richárdot, esetlen Kreónt. Hát igen, a magyar szinkron átka.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése