2009. márc. 15.

Dream

Úgy tűnik, hogy tudat alatt vagyok mazochista. Úgy vártam, hogy rendesen ki tudjam aludni magam, erre reggel arra kellett ébrednem, hogy borzalmas dolgokat álmodtam. Bejött a lakásunkba egy nő, aki befeküdt anyám helyére, ő viszont kijött a nagyszobába, felvágta az ereit, én hívtam a mentőket, akik meg mondták, hogy nem jönnek, mert nem érnek rá. Aztán jött az apám, aki megkérdezte tőlem, hogy mi van, én meg mondtam, hogy nem látod? Erre kiderült, hogy az én ereim is fel voltak vágva, amiket nem én csináltam, de észre se vettem. Na mindegy, borzalmas volt, s amikor anya is felkelt, egyszerűen ijesztő volt őt látni "élőben". Kezdek tényleg megőrülni, nem akarok tovább ittmaradni, s legyen kint bármilyen hideg, végre el akarok szabadulni a nagyvilágba, hátrahagyva mindent. Ezvan.
200+200+100+.....=kb. 950, de -1!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése