2009. márc. 29.

Egy furcsa álom és One Tree Hill

Jó volt tegnap az a fuvallat, ami melengetett egy kicsit, nem tartott sokáig, de élveztem. Azóta persze sok minden változott. Most néztem meg nemrég a Tuti Gimi legújabb részét, a végén a sírás kerülgetett és azon gondolkodtam, hogy A, Miért nem lehet nekem is szerelmi életem, legyen az tökéletes, zűrös, drámával teli vagy romantikus? B, Miért nem nézhetek ki úgy, mint Peyton lelkiismerete? Választ nem kaptam még, majd elválik.
                                                             
Ma éjjel elég fura dolgot álmodtam. Meghalt az angoltanárom, Hideg és hát eléggé összeomlottam a hír hallatán. Egyszerűen bámultam az álombeli énemet és nem tudtam, hogy miért sír olyan keservesen. Nagyon kedvelem Hideg-et, tök jó fej velem és még gitározni is tanít minket, de nem az apám vagy a szerelmem, hogy ennyire megrázzon a halála! Lehet, hogy egy metafora volt és igazából valaki más volt ő, csak én Hidegre gondoltam? Tegnap az utolsó dolog, amit lefekvés előtt tettem az volt, hogy megnéztem, mely tanárok fognak hiányozni hétfőn. Őt is megtaláltam a listán, úgyhogy előfordulhat, hogy a név megmaradt bennem és valaki más miatt aggódom. Na de ki a titokzatos személy, akit nem akarok elveszíteni? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése