2009. márc. 10.

Daily

Igen, most nagyon határozott vagyok, van rá három hónapom, hogy embert faragjak magamból. Najó, ha nem is embert, de legalább egy tetszetős csajt.

Amúgy ma éjjel kissé kétfenekű álmom volt. Cole lett az angoltanárunk, de csupán két óra erejéig. Az első tökéletes volt, bár egész idő alatt legszívesebben kiráncigálta volna a teremből és nem is engedtem volna el többé a csávót. Sajnos másnap, azaz kedden sikerült lekésni az első órát, így az angolt is. Dühömben csapkodtam, sírtam és verekedtem, ugyanis így nem tudtam vele közös fotót készíteni, na meg szerelmet vallani. Az álom eleje tehát baromi jó a vége pedig baromi rossz volt. :) Mindig is imádtam 'Cole bácsit', s hála a Lucának, újra eszembe jutott tegnap Julian McMahon sármos pofija. :) Najo, elég az ömlengésből, jó pasi és kész. 1,5+50+279+4,4+27,9+38,5+140+52+300+....=kb.1000

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése