2009. márc. 7.

Fontos dolgok az életemben 1. Charmed

Ha jól emlékszem, akkor már elég régóta rá vagyok kattanva, ez talán az első sorozat, amelynek rendszeres nézője lettem. Annak idején bármilyen hisztire képes voltam, hogy nézhessem, bár nem a legelején kapcsolódtam be, ugyanis, amikor először adták nálunk, akkor kicsi is voltam meg csütrtök este is volt azt hiszem. Van egy honlapom is, amelyen a Bűbájos Boszorkák világa lelhető fel, bár már legalább másfél éve nem frissítem.
Minden epizódot láttam minimum háromszor, van amelyiket többször is, mind megvan DVD-n, illetve kazettán, a gépem tele van Charmed-es dolgokkal és még a lélekbeli nővéremet is ennek a sorozatnak köszönhetem.Aki bármire kíváncsi a "Bübi"-vel kapcsolatban, annak a legjobb, ha a www.charmed.hu -ra látogat, Via ha jól tudom, lassan öt éve üzemelteti az oldalt, több ezer kép, infó, érdekesség és videó lelhető fel nála. Ő indította el a Grimoire-t is, amely egy fanfict site, azaz saját történeteket lehet feltenni, hogy mások is olvassák. Eleinte mindannyian a széria világába ültetett irományokat tettünk fel, de lassan kinőttük a dolgot, barátnőmmel elindítottunk egy írókört(bár inkább ő, én szerintem csak a bólogató kutyus voltam, aki bíztatta és segített :D), a Grimoire is tele van más témájú művekkel. Az én első írásaim is "bübisek" voltak, aztán mást is alkottam, s manapság már gyártom a novellákat, egyelőre a fiókomnak.

Bár már jó ideje nem szoktam csak úgy Charmed-et nézni, például ma is a TV2-n hagytam a masinát, amikor megláttam, hogy a legutolsó epizód megy. Bár szinte az összes részt szeretem, ez azért különleges, mert lezárnak mindent, de szerencsére úgy, hogy a legtöbb fontos karakter még kap egy apró szerepet mégegyszer és utoljára.

Szóval, így állok a Bűbájos Boszorkákkal, aki nem ismeri, az vessen magára. De azért lehet, hogy írok majd egy apró összefoglalót. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése