2009. márc. 27.

Daily

Ma elég szar napom volt. Valahogy úgy érzem, hogy elfáradtam és elfogyott a lelkesedésem. Tesiből hármas leszek év végén, ha így folytatom, kémiából meg kaptam szintúgy egy hármast, remélem azt még ki tudom javítani. Irodalmon már ott tartottam, hogy kisétálok az óráról egy szál pulcsiban és meg sem állok a hídig. Felfrissített volna a mocskos Duna hűvöskés víze, meg a szél. És persze a repülés sem rossz. De a fulladás, na azt már nem. Épp elég trauma volt, amikor negyedikben vagy nem is emlékszem, talán harmadikban az úszásoktató beledobott a mélyvízbe az uszodában. Nem akart belemenni, mert féltem, erre beledobott. Hát ja.

Tegnap megszámoltam a cipőimet, szépen összegyűjtöttem és kép is készült róluk, úgy döntöttem, hogy majd a ruháimmal is megteszem ugyanezt. Fölösleges, de valamivel el kell terelnem a gondolataimat, különben megőrülök és az őrült emberek őrült dolgokat tesznek.

Holnap sajnos iskola van, de eldöntöttem, hogy semmi miatt nem fogok izgulni. Egyszerűen csak túl kell élni a napokat, hogy eljussak addig, hogy már ne csak ez éltessen leginkább.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése