2009. márc. 24.

Harry Potter and the Half-blood Prince and Me

Annak ellenére, hogy ez a promó kib*szott jó, meg kell mondanom, hogy egyre kevésbé vagyok kíváncsi a Harry Potter és a Félvér Herceg filmes adaptációjára. A könyvek olvasása során sosem a sötét, akciódús részek voltak a kedvenceim, hanem azok, amelyek az iskola hétköznapokba engedtek betekintést. Szerelem, tanulás, praktikus mágia, stb. Valahogy ilyenkor úgy éreztem, hogy én is ott sétálok a folyosókon, megyek egyik óráról a másikra, mint a saját életemben. Az utolsó kettő és a most következő film azonban már szinte csak az akcióra és a harcra koncentrál, pedig a könyvekben bőven van más is. A Főnix Rendje például egy teljesen más hangulatot festett le, mint amilyen hangulatú a kötet volt. Ez szerintem borzasztó, hiszen csupán a film alapján senki nem fogja elolvasni a könyvet, a szülők pedig nem fogják a gyereknek odaadni, hiszen egy ilyen erőszakos történet nem a kisebbek kezébe való.

Az én kedvenc filmem amúgy az első volt, mind a mai napig emlékszem rá, mikor több, mint tíz percet késve(Voldemort éppen a Godric's Hollow-i ház felé sétált Hagrid visszaemlékezésében, mikor elmeséli Harrynek, hogy mi történt a szüleivel) beültünk az ötödik sorba apámmal, s ahogyan kiléptünk, rögtön beleszerettem az adaptációba, hiszen érdekes volt látni filmen azt a regényt, amelyet életemben először olvastam el egyedül, az első betűtől az utolsóig.

Itt a promó, jó szórakozást!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése