2011. dec. 22.

Körülnéztem.

Ha kitartóan olvasom ezt a temérdek szót, találok benne ijesztően igaz és pofás gondolatokat. Olyan, mintha egy idegen írásait bújnám, akit bár nem ismerek, nagyon szimpatikusnak tűnik és sok mindenben egyetértünk.
Ha most újrakezdeném, nehezen tudnám kertelve, virágnyelven tenni, mert túl rövid az életem, hogy még többet hazudjak. Meg különben is, tudok mindent, így a világ is, de erről majd később.
Ez a szín nem az enyém, de egyelőre marad.
Íme néhány gyöngyszem meg idézet a baromságaimból:

"A fő cél egy bőrdzseki volt, azt hiszem a harmadik bolt volt a Jeans Club és tádáááááám, találtam is egyet, sőt, igencsak a bőség zavarában fulladoztam, hiszen a négyféle fazonból három még a méretemben is volt, s ez aztán igencsak ritka. A legnagyobb gond az volt, hogy ebből kettő állt nagyon jól, de két teljesen különböző stílus. Nevet is kaptak úgy hirtelenjében a tükör előtt:
A, 'leugrom a szívszerelmemmel motorozni, fél óra és itt vagyok, mom!'-bördzseki
B, 'kissé gótos-mátrixos, hangyányit retrós, picit hosszabb, különc vagyok és fekete!'-bőrdzseki" (2010.10.11.)

"Kéne nekem egy klón. Akinek elmesélhetek mindent. Értené, miről beszélek, csak az a baj, hogy nem mondanék neki semmi újat talán. Áhhh." (2010.08.01)

"Kívül Lisa Plenske, Joan Jett legbelül. Talán ezért nem lesz belőlem sosem sikeres, tehetséges, vad rocksztár, hiszen nem adhatom el a lelkem. " (2010.07.09.)

"Valószínüleg mindennel ez lesz. Mindig valaki más aratja le a babérjaimat, hiszen annak idején azt hittem, hogy én fogok először csókolózni az osztályban, erre a legjobb barátnőm, na meg mindenki beelőzött. aztán jött minden, szépen sorban, az írás, a sorozatok, a zene, a sötét hangulat, de azt hiszem, ameddig én nem teljesítettem minden elképzelt küldetésem, addig mindegy is, hadd legyen mindenki boldog a helyzetében, velem meg majd csak lesz valami. Amúgy tegnap volt egy nagyon találó párhuzamom, ami nagyjából úgy szólt, hogy az Office olyan, mint a szex. Mármint Steve Carell Office című sorozatára gondolok és nem a Microsoft programjaira." (2010.07.17.)

"És ki a fene akar egyáltalán 17 lenni? Ahogy betöltöm, hivatalossá válik, hogy egy lúzer vagyok, egy sajnálni való mitugrász, aki nagyokat akar mondani, de soha nem tesz semmit és egy zavaros álomvilágban él, várja a felmentősereget, hogy a szájába repüljön a sült galamb és érte jöjjön valaki fehér lovon, vagy egyáltalán csak hozzászóljanak."(2010.05.01.)


Reggeli gondolatok
Metaforák tűzdelte gondolatok az elmeállapotomról
Röpke karácsonyi leltár
Őszintén a karácsonyról, csak erős idegzetűeknek
Vallomás Harryről
Monster Ball
Benelux körút - Bruges
Elmélkedés magamról (Exmindenki, most meg senki)
My Endless Love (Snow Patrol Appreciation Post)
Egy bugyuta vers
The End

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése