2010. dec. 25.

Leltár(mindennapos csendélet minálunk Dudival és karácsonyfával)

* idén sem sikerült kevésbé gyomorszorongatóan és hangosan tölteni az ünnepet, sőt. Ajándékok szépek, sokkal többet nem ettem az utóbbi két napban, ugyanis két hónapja  háromszor annyit kajálok, mint szoktam.
* annak idején Ronjától, a német cserediákomtól kaptunk egy virág alakú égősört, sikerült feltennünk a fára, s egyáltalán nem illik oda, azért eszembe juttatja nagymamámék fáját, ami szép.
* ma majdnem elbőgtem magam, mikor megláttam nagymamámék fáján azt a csúcsdíszt, amit a nyáron vettünk Rothenburgban, a Käthe Wohlfahrt üzletben. Én is feltettem a nyár közepén vett díszeket, s rádöbbentem, milyen gyorsan kikopott néhány emlékem.
* Kirsten Vangsness-nek menyasszonya van. GO, Garcia, GO! :)
* nem tudom, hogy mi legyen a szilveszterrel. shit.
* kaptam egy felsőt, amin egy elmebeteg őzike van norvég mintás sapiban. XD
* idén túl sok karácsonyi ajándékot kaptam, s túlságosan igénylem a karácsony spirituális részét. Most nem Jézus születésére, annak ünneplésére és templomra gondolok, hanem a 'kussoljunk két percre, üljünk a fa alatt és hallgassunk zenét'-re.
* lelki krízisem odáig fajult a továbbtanulást illetően, hogy lassan kezdek beletörődni abba, hogy elmegyek valahova, tanulok valamit, dolgozok valamit és reménykedem, hogy elcsap egy busz. o.o"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése