2011. dec. 31.

Sex music. No, art music. Okay, it's multifunctional.

Szóval, az utóbbi napokban találtam néhány amerikai indie vagy folk vagy a franc tudja milyen bandát, de a lényeg, hogy olyan zenéket, hogy nem tudok napirendre térni felettük. Egyszerűen hallgatod és vagy hevesebben ver a szíved, vagy ecsetet/mikrofont/agyagot/whatevert ragadnál.

Fanfarlo - Atlas
MiMi - Don't You Mourn The Sun
Bon Iver & St. Vincent - Roslyn (Bon Iver eddig is nagy kedvenc volt persze)
Iron & Wine - Flightless Bird, American Mouth
Sleeping At Last - Turning Page (a bit cheesy, but who cares?)
The Middle East - Blood (félelmetesen jó)
The Joy Formidable - Endtapes
Black Rebel Motorcycle Club - Done All Wrong
Band of Horses - The Funeral
Band of Horses - No One's Gonna Love You
Band of Horses - Is There a Ghost


Tegnapelőtt minden üzletben, ahol a Pitty felpróbált valamit, bevittem egy ruhadarbot én is, hogy be tudjak vele menni gond nélkül. A Húzd és Medvében (Pull and Bear) a legelső felső, ami a kezem ügyébe került nagyon megfogott. Egy festményt nyomtak rá, kékes-zöldes erdő, LOST IN NOWHERE felirattal. Persze nem vettem meg, pénzem sincs, ruhám viszont van bőven, nagymamámékra megint rájött a vásárlási láz.
Ma délután a tudatomba úszott a kép és nem tudtam elfelejteni, elindultam hát az Allee-ba, hogy legalább lefotózzam. Túrom a sok felesleges göncöt és ki áll tőlem pár méterre? Orsi, mármint az Udvari. Így még sosem állt el szavam, nem tudtam mit mondani, csak mosolyogtam, mint a vadalma, s kiderült, hogy ő épp akkor gondolt rám, szóval ijesztő volt az egész, jólesően ijesztő. :)
Természetesen se ott, se a Vörösmartyn nem találtam meg, így az frissen vett A1-es lapjaimat kibontottam, előszedtem a festőkészletet és falamra készülő remekmű első buborékja lett ez a bénaság, amelyet az a kép, meg az kicsit a film is ihletett, azokat a vidéki erdőket nem tudom elfelejteni, egyszer eljutnék Alaszkába mondjuk, vagy Kanadába. Erről eszembe is jutott valami, de azt majd később. *

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése