2011. dec. 31.

Rena Valiunas - Only My Heart

Néhány éve, már nem is emlékszem, hogy pontosan hogyan, de rátaláltam egy kanadai lányra, félelmetesen tehetséges és még olyan 'love for the first sight' típus is, vagy ezerszer hallgattam meg tőle, ahogy kedvenc dalaimat éneklni, meg persze a Clementine balladát, amit azóta tudok sok versszakkal kívülről, persze angolul, magyarul csak a Foxi Maxiból van meg az első két sor. ;)
Szóval a szívemben élt sokáig ő, aztán néhány hónapja, van az már egy éve is, teljesen eltűnt. A myspace oldala még él, de youtube-on már nincsenek fenn a videói. Még jó, hogy annak idején lementettem a dalokat. A napokban megtaláltam egyik saját dalát és az ahhoz készített amatőr videót és írtam a feltöltőnek, hogy megkérdezzem, mi történt Rena-val. Kiderült, hogy az unokatestvére, azt mondta, hogy hetente kap az enyémhez hasonló üzeneteket és Rena egy ideje már feladta, annak ellenére, hogy az egész család vissza akarja terelni a zene felé. Megadta az elérhetőségeit, úgyhogy írtam neki egy gyönyörű kis levelet. Remélem megkapta. Jó érzés elvarrni szálakat és már épp itt is az ideje.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése