2011. dec. 23.

Sziasztok, Kitti vagyok. Szia Kitti!

Ma nem ittam semmit. Megálltam. És jó érzés józannak lenni. Jó érzés, hogy hazaérek és nem ránt magába a sötétség még akkor is, ha hét ágra süt a nap. Sokkal magasabbra repülök tiszta fejjel, könnyebb vagyok.
Soha nem hittem volna, hogy G. így tud bulizni. XD Ott ugrál és táncol, mikor az osztálytáncokat eleinte végigszenvedte. Sok mindenről maradtam le...
HAB meg olyan aranyos volt, ahogy megköszönte a karácsonyi meglepetést. ^^
Ötletek, soha meg nem születő, felesleges dalszövegekhez:

I like to watch her at the times
when she's so easy and so high
her eyes are staring at my mind
she can see my point and never lies.

Olyan jó lenne egy olyan helyre tartozni, mint ez a Bikram Jógaközpont. Belép az ember és szimpatikus, boldog embereke veszik körül, simogató illatok, meleg színek. Mindenki áradozik róla, hogy megváltoztatta az életét és bár sokszor akarta feladni, most erősebb, mint valaha. Aha, nagyon jól hangzik, de azt hiszem, hogy a jógázáshoz túl puhány vagyok, meg az ízületeim sem bírnák. Az a rohadt gyógyszer sem segít már... Vajon mi a drágább, a Proenzi vagy visszatérni a fájdalomcsillapítókra?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése