2010. márc. 15.

Unnecessary News

Elkezdtem letölteni a brit, tinikről szóló, igen szókimondó és naturalista sorozat, a Skins első évadát. Érdekes, kicsit magamra ismerek minden szereplőben, olyan mintha minden gondom szétszórták volna egy csapatnyi tizenévesbe.
Újdonság továbbá a gépemen, hogy megkaptam egy Cobra 11 játékot, valamint letöltöttem 3 másik fajtának a demóját. Bár Christ, azaz Gedeon Burkhard-ot nem látni a játékban, elég a tudat is, hogy a karakter ül a volán mögött. Tegnap öcsém volt olyan kedves és nem vette fel, én meg kiakadtam, de senki nem érti meg miért akkora gond ez. Egyszerű a magyarázat, nálam egy bevett rituálé, hogy vasárnap este hajat mosok, majd Cobrát nézek, miközben minden mondatot magamban németre fordítok és csorgatom a nyálam, ha feltűnik valami szexi német. Evvan.

6 megjegyzés:

  1. a legcukibb Cobrás Jan volt...sztem..

    VálaszTörlés
  2. Nekem Chris a favorit. :) Jan olyan kis kölyökképű az én ízlésemnek. XD

    VálaszTörlés
  3. Helyes német színész? Egy sem jut eszembe. Bár helyes német ember sem.
    Ez van.

    VálaszTörlés
  4. Hát...kár. :) Én már láttam párat életemben. XD

    VálaszTörlés
  5. Szerintem sem szépek a németek :-)

    VálaszTörlés