2010. márc. 22.

Nyú her és színház

Ma voltam fodrásznál, szerintem olyan tíz centivel lettem rövidebb, van frufrum és a hajam kissé vöröses, bár mivel igen sötét, ezért a festék nem fogta be annyira, mint kéne, de azt mondta a fodrász, hogy majd fog világosodni. Remélem is, bár így is tetszik. :) Utána találkoztam egy negyed órára Samyvel, majd mentünk a Nemzetibe. A dán Hotel Pro Forma adta elő Orpheo című művét, mely igazából számomra kínai volt(vagyis dán) és nem láttam nagyon a párhuzamokat a táncban, zenében, szövegben, kellékekben, de azért tetszett. :) Jövő kedden a Tháliába megyünk Bánk bánt nézni, holnap vinni kell kötetet, úgyhogy abbahagyom a blogírást, és inkább bepakolom a táskám, mielőtt elfelejteném. XD
A képen amúgy semmi nem látszik a változásból, de egész jól sikerült, úgyhogy gondoltam feltöltöm pár helyre.(Fácsebúk, IwIw, Myvip...)
UPDATE: Na, most már látszom. :)

6 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik. :-)

    VálaszTörlés
  2. Pedig töredékét sem láttad még. :) Bolondos kis frufrum a színe a napfényben. XD

    VálaszTörlés
  3. Akkor tessék készíteni olyan fotót is, Nővéri parancs :-D

    VálaszTörlés
  4. Csak az a baj, hogy a pofázmányommal nem vagyok kibékülve és csak röhejesen tudok mosolyogni. :)

    VálaszTörlés
  5. Akkor ne mosolyogj :-). Amúgy sincs veled semmi baj, egy mosoly pedig sokat számít. Olvasd el:
    http://alomalmodo.freeblog.hu/archives/2010/03/23/Rene_Remacle_A_mosoly/

    VálaszTörlés
  6. Na ugye, megy ez :-D
    Jól áll.

    VálaszTörlés