2010. márc. 27.

Still workin' on my lines

Mindennek van jó és rossz oldala. Ma reggel, mikor felkeltem(fél nyolckor, ugyanis egész éjjel úgy aludtam, mint a bunda, hála pár korty ízesített etanolnak és egy nagy sétának)rögtön az jutott eszembe, hogy reggelezni kéne valami finomat, például egy kis túrós táskát, amit apa hozott, így el is kezdtem kutatni a hűtőben, mert emlékeztem, hogy még volt kettő, mikor lefeküdtem este. Hát, hiába túrtam át a frigó minden zugát, nem találtam, majd a szemetesre nézve csak a csomagolást fedeztem fel üresen. Hát igen....valaki éjjel minden jót megeszik előlem, s elárulom, hogy nem az öcsém az. A nyúl meg nem szereti a péksütit és a túrórudit.... Ennek az egésznek a jó oldala az volt, hogy helyette inkább ittam fél liter vizet, tehát lehet, hogy kezdek leszokni a zabálásról. Az edzéssel együtt talán még eredménye is lesz. Ma megyek pilatesre, sajnos Zsófi nélkül, remélem leszünk elegen, hogy megtartsa az órát, ha nem, akkor majd futok-biciklizem-lépcsőzöm egyet. :)
Amúgy a vers, aminek felolvasásán gondolkodom, már egyszer előkerült itt, blogon. MÉGHOZZÁ ITT. Valaki mondjon valamit, elmenjek vagy sem? Nem verseny, de akkor is....

4 megjegyzés:

  1. ha csak egy kicsi indíttatást is érzel, akkor mindenképpen.

    VálaszTörlés
  2. hát...majd ezt is meglássuk.
    XD

    VálaszTörlés
  3. Már Zsófi is asszonta, hogy menjek, szóval szerintem az lesz a vége, hogy beküldöm Bacsónak, azt uzsgyi! XD

    VálaszTörlés