2010. márc. 9.

Kathryn Bigelow - The Hurt Locker(Bombák földjén)

Nehéz szavakba önteni azt, amit érzek. Azt hiszem jobban járnék, ha nem gondolkodnék annyit és úgy működnék, mint egy gép. Sajnos mostanában a 'bekapcs' gomb megnyomása után már csak a bőröm lesz acélos és belül üvöltök ahelyett, hogy a falat rúgnám, vagy értelmetlenül veszekednék. És már csak kérdéseim vannak, tömkelegével.
Az idei Oscart, hála égnek, James Cameron volt felesége, Kathryn Bigelow nyerte, s a film is megkapta a díjat, a Bombák földjén. Azért néztem meg, hogy rájöjjek, vajon megérdemelte-e és nem csak erre jöttem rá. Cameron üljön csak a gépe előtt és gyártson még kék izéket, míg emberek százai halnak meg naponta értelmetlenül. Bigelow bemutatta ennek a hatalmas, kibaszott háborúnak egy aprócska részletét, s ezzel is sokkolja az olyan gyarló kis seggdugaszt, mint én. Nem látom értelmét tovább az életemnek, s azt hiszem, ebben a világban aligha találhatunk bármit, amiben hinni és bízni lehet, mert hülyén működik az emberiség, rosszak a technikáink és szarul lettek bekötve a vezetékek. Újra és újra a határon táncolunk, hogy magunkra robbantsuk a véget, s sosem tanulunk. Talán a vérünkben van, talán belénk nevelték. És azt sejtem, hogy sosem fog változni semmi. Öljük egymást, bántjuk egymást. El kéne mennem katonának. Haláltól úgysem félek, talán ez lenne a megfelelő nekem. Vagy egyszerűen és gyorsan legyek túl rajta és nyírjam ki magam még ma?

6 megjegyzés:

  1. Sztem keress fel egy szakorvost. Még ma!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Azoknak akik név nélkül kritizálgatnak: Előbb ismerd meg, tudj a problémáiról, utána baszogasd. Fingod sincs, h mit él meg belül, mit gondol,mit érez. Hogy jössz te ahhoz, h egy post alapján leszűrj dolgokat és ítélkezz? Zs

    VálaszTörlés
  3. Pedig van abban valami, amit eme névtelen írt. Először azt hittem, hogy tudom ki, az de most rájöttem, hogy mégsem.

    VálaszTörlés
  4. Tudom h van. örülök neki, ha legalább tőle megfogadod a tanácsot. a névtelentől pedig utólagos és őszinte bocsánatkérés a jogtalan leteremtésért. tudom h nem lehet hivatkozni rossz napra, de nekem az volt. bocsánat. ha esetleg egy msn-t írna ide, akkor "személyesen" is megkeresném. Zs

    VálaszTörlés
  5. am lol, francián ezzel a filmmel foglalkozunk... gyere át olaszról:D

    VálaszTörlés
  6. Ez komoly? Meg is néztétek vagy csak Demeter zsongott be a filmtől és beszél róla?

    VálaszTörlés