2010. márc. 17.

Szürke hétköznap

A világ nem csupa rossz és jó. Nincs fekete, meg fehér, szinte minden szürke, homályos. Én is szürke vagyok és azt gondolom, hogy ez a tény is egyszerre kedvező is, meg nem is. Hiszen így sok mindent szerethetek egyszerre, különböző dolgokat tehetek meg, s ezer arcom lehet, ám semmibe sem adom bele magam 100 százalékban, így talán nem is élvezhetem annyira az életet, ha a külön falatokat tekintjük. Majd azért próbálkozom.
Ma azt hiszem, túladagoltam a napi sorozatadagom. Asszonygyahogy.....(jó drogos vagyok, bevallok mindent), volt egy Mentalista, egy Grace Klinika, egy House és egy LOST, valamint meg fogom nézni a TV2-n is a House-t, mert nagyon szeretem ezt a részt.
Sajnos előre érzem, hogy kezdenek a dolgok rosszra fordulni a Grey's-ben és ez aggaszt. Hülye vagyok, mi? :) Nem tehetek róla, egyik favorit, s bár szanaszét spoilereztem magam, azért mindent pontosan még én sem tudok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése