2010. márc. 6.

Ittam, láttam, hazajöttem

Tegnap estefelé elmentünk Lucáékkal kulturáltan szórakozni. Az egész úgy kezdődött, hogy persze a Lacival és a Zsófival halálra fagytunk, míg megérkezett a fekete-fehér, kockás objektum(Luca XD), majd egy vendéglátóipari-egységbe tértünk be, melyet pontosan megnevezni nem tudnék, ugyanis Cafe-nak mondta magát, de inkább volt presszó, vagy talán füstös kis kocsma. :) Najó, az már erős. Jó kis hely, a pultos nagy arc és nem kíváncsi a korodra. :) Kiderült, hogy szerény szervezetem már egy sör után is igen boldog, pláne ha ezt követi egy William's Pear(Vilmos Kőőőrte). Aztán a Burgerig tartó séta alatt a szél elfújta a véralkohol szintem és annyira józan lettem, hogy sikerült kiszámolnom azt a nehéz matematikai feladatot, hogy egy 90 forintos majonéz és egy 290 forintos kis krumpli nem 460, hanem csak 380, tehát a munkáját igen unó srác majdnem átvágott....80 forinttal.
Remélem a Zsófi nem haragszik rám(Ugye nem haragszóóóól?), hogy nem aludtam nála, de hazahúzott a szívem, ez van, már az is nagy dolog, hogy egyáltalán ivásra adtam a fejem. Amúgy egész éjjel a Burgerben voltam álmomban és mindenféle abszurd hülyeség történt velünk, szóval azt hiszem kissé nyomott hagyott bennem az alkohol. :)
 És akkor jöjjön a KANALAS GYILKOS, csakis erős idegzetűeknek, meg persze a Zsófinak, hogy végre ő is része legyen eme remekmű fanklubbjának és szívathassa a Lacit. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése