2010. márc. 26.

csakúgyösszevisszaminden

Szerelem, boldogság, család, barátok, szeretet, kalandok.....az élet sója....mikor sírok, a könnyeim sósak. Talán így távozik belőlem minden jó, amikor történik velem valami rossz. Hülye vagyok....de most pörög az agyam.
Ma adtam a szarnak még egy pofont, elmentem másodjára is a tüdőgyogyiba, miután elvesztettem a beutalómat, erre kijelentették, hogy szülői beleegyezés nélkül nem lehet megcsinálni a vizsgálatot. Hát basszus.... aztán végén megkérdezték a főorvost és nem is kell a röntgen, de ennek ellenére a mai délutánt is bőgéssel töltöttem. Hazafelé jövet vettem is gombóc csokifagyit, hátha segít. Nem segített sokat. De voltam ma edzeni, szóval azért valamire büszke lehetek.
A matekot már megint nem értem, kezdek félni, mert töriből nemsokára megint lesz tz. Pozitívum viszont, hogy elkezdődött végre a holokauszt-emléknap szervezése és bárki bármit mond, én részt fogok venni benne. Ja, és megyek versmondó délutánra. :)

2 megjegyzés: