2010. márc. 13.

Meaningless

Nem is tudom minek írogatok. De komolyan. Ha most begépelném ide, hogy holnap minden szembejövőt agyonra fogok szurkálni majd magammal is végzek egy cuki, otthon készített bomba segítségével, akkor reagálna valaki? Ha az ismerőseim nem is, vajon az NBH elolvasná? Ki tudja. Lehet, ha nagy leszek, beállok hozzájuk.
XD
"Van egy elmélet, miszerint, ha egyszer kiderülne, hogy mi is valójában az Univerzum, és mit keres itt egyáltalán, akkor azon nyomban megszűnne létezni, és valami más, még bizarabb, még megmagyarázhatatlanabb dolog foglalná el a helyét.Van egy másik elmélet, amely szerint ez már be is következett."
/Douglas Adams/

18 megjegyzés:

  1. Az NBH? Magyar FBI, és még fegyvert is kap az ember. ;)

    VálaszTörlés
  2. Úgy látom, rád is rád férne egy közös vásárlás, kávézás. Szólj, ha le tudsz ugrani Veszprémbe, szívesen kizökkentelek pár órára a hülye ötleteid közül. Most amúgy sincs jobb dolgom, és nem te lennél az első páciensem. Csak szólj!

    VálaszTörlés
  3. Anyám megint kórházban...a suli a fejemre nő...asszem most nem tudok kizökkenni nagyon.

    VálaszTörlés
  4. Akkor szólj, ha igen. Én várok.

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Hú, Joe, ezt megmondtad. Mert aki nem olyan elborult, mint ezek szerint te is, meg a blog írója, akkor az már nem is igazi ember, hanem egy gép.
    Hát akkor én inkább vagyok droid.

    VálaszTörlés
  7. Hú, micsoda parázs viták folytak itt, míg nem néztem fel. Nekem mindegy, hogy valaki droid, őrült vagy hétköznapi, csak engem ne baszogasson senki azért, amilyen vagyok.

    VálaszTörlés
  8. Amúgy csak vicceltem,nem kell komolyan venni :D Én sem vagyok elborult. Sőt,még a cigányokat sem utálom,pedig ha tudnád mi van itt Borsodban...
    Ja és akkor légy droid :D De ha ez megnyugtat,le is iratkozom rendszeres olvasásról.

    VálaszTörlés
  9. Joe, engem nem zavarsz, ha a blog írója szeretné olvasni hozzászólásaidat, én nem tilthatom meg.

    VálaszTörlés
  10. Köszi,de már elment az életkedvem is :D

    VálaszTörlés
  11. Remélem nem bántottam meg senkit, én csak annyit akartam mondani, hogy én mindenkit tolerálok és nem érdekel, hogy ki milyen vagy minek vallja magát, csak cserébe én is ezt várom el másoktól. :)
    Amúgy nincs kedvetek elmesélni, hogy miképpen találtatok rá a blogomra? Érdekelne. :)

    VálaszTörlés
  12. Én úgy hogy nagyon de nagyon unatkoztam az egyetemi könyvtárban,és talán Lostot vagy valamelyik sorozatot böngésztem a gugliban. Hát így. Ez volt kb nyár előtt,akkor még elsős voltam.

    VálaszTörlés
  13. Van itt egy barátomnak blogja, és fenn lépegettem tovább és tovább és tovább (Következő blog). Ide értem, olvasgattam, aztán elmentettem a címe. Kb így.

    VálaszTörlés
  14. :) Érdekes, hogy egymásnak vad idegen emberek hogyan bukkannak rá mások "életére". :)

    VálaszTörlés
  15. Igen,azóta visszajárok. Mondtam,hogy tetszik :D

    VálaszTörlés