2010. márc. 4.

Back again

Gondolom egyértelmű, hogy újra van gépünk. Szép, kicsi, fekete és 320 GB a winyója. Na ezt már szeressük!
Egyrészt örülök, másrészt szomorú is vagyok, hogy minden újra a régi kerékvágásba tért vissza. Imádom a nagymamám és nem akartam elengedni, jó, helyette itt van anya, na de hát komplikált ez az egész.
Tegnap voltam HPV oltáson, s érdekes módon pont azután futottam össze a Horváth Annával és anyukájával, hogy délelőtt a Lucának megemlítettem őt. :) Jót dumáltunk, élveztem a nosztalgiát.
Pénteken írni fogok egy matek karót, szerdán ugyanezt fizikából, már előre örülök, nemsokára pedig megbuktatnak majd mondjuk irodalomból, mert én portrét nem vagyok képes írni, az biztos. fuck.
Most megyek, van egy pár dolgom, de mostantól újra aktív vagyok, hál'ég, na meg hála az ürgének, aki összedobta ezt a kicsikét. :)

1 megjegyzés: