2009. ápr. 19.

Tila és Paris,kezdek zuhannni kultúráltság szintjén

Holnap osztályfényképezés lesz, gondolkodom rajta, hogy mit is vegyek fel, de szerintem egyetlen extra sem lesz rajtam. Amúgy ma semmi különöset nem csináltam, igazából képes voltam egy újabb napot teljesen elvesztegetni, így a legértelmesebb, amit tettem, az Paris Hilton: My new BFF és a Pimasz úr megnézése volt. Előbbi nagyon bejött, ennyit rég röhögtem teljesen nevetséges embereken. Tegnap este meg a Tila Tequila volt, ami a tv elé vonzott, ott is nevettem egy sort az idióta valóságshowsztárokon. Emlékszem, akkor láttam először egy részt a "Biszex Csaj Keres Magának Szerelmet Egy Műsorban"-ból, mikor először voltam Ronjáéknál. Anyja gyorsan ki is kapcsolta a zajládát, nehogy az beletiporjon a gyermeki lelkünkbe. Hát az enyémbe már egy dömper sem tudna belerondítani. Amúgy én úgy vagyok a más beállítottságú emberekkel, hogy semmi gondom velük, ez van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése