2009. ápr. 23.

Pin-up girls

Nagyon régóta imádom a retrót, az 50-es évek pin-up lányait, ezért is az egyik kedvenc rajzfilmfigurám Betty Boop. Néztük este a Miami Ink-et és úgy döntöttem, hogy a már jó ideje tervezgetett tetkómat megrajzolom, amit majd egyszer, ha nagy leszek, meg is csináltatok. Bár nem tudok rajzolni, így nem lett valami valósághű a csaj, de azért el lehet képzelni, hogy mire gondolok. És hogy minek a glória, a szárnyak és az ördögfarok? Hát ez a modell az én igazi énem akar lenni, bár akkor kicsit több sátáni minta kéne bele. Majd meglátjuk. De azért sok mindent megadnék, ha úgy nézhetnék ki, mint ezek a csajok, Katy Perry mondjuk egyre jobban hajaz a stílusra, lehet, hogy ezért is bírom annyira.

5 megjegyzés:

  1. Egész jó lett a rajz, csak pár vonal meg árnyék hiányzik róla.
    Ettől függetlenül nem tudom elképzelni rajtad.

    VálaszTörlés
  2. Sok minden van, amit nem tudnál elképzelni rólam vagy rajtam, de mégis én vagyok vagy rajtam volt/van/lesz! :D:D Bár nem vagyok a meglepetés embere, de mondhatom, hogy tömeglénynek sem gondolom magam.

    VálaszTörlés
  3. Oké, persze, de ez akkor sem illik rád. Ha már tetko, akkor vmi hozzád illőbb kéne.

    VálaszTörlés
  4. Ne mondjuk már meg a másiknak, mi illik rá és mi nem! Amit igazán akar és kell neki, az Ő.

    VálaszTörlés