2009. ápr. 8.

SPOILER!! HOUSE 5x20-Simple Explanation

A sorozatvilág legfőbb mozgatórugója egyértelműen a pénz. Míg mi egy-egy széria szereplőinek az életét követjük, addig az őket alakító színészek nem is ezt az életet élik, ez csupán a munkájuk. Fura ebbe belegondolni. Ma délután órákon át arra vártam, hogy végre találjak magyar feliratot a House legújabb epizódjához, mivel azt a hírt terjesztették a neten, hogy az egyik főszereplőt kiírják, s nem is akárhogy, halállal. Vártam, vártam, aztán már nem bírtam tovább és elkezdtem nézni angol felirattal. Nem értettem meg mindent, de a lényeg, az érzések és a látvány egyértelműen átjött. Nagyon durva rész volt, egyszerűen földhöz vágott. Kb. a hatodik percben borult fel minden, mikor a monitor elé tévedő vándort az a kép fogadta volna, hogy Thirteen és Forman a földön ülnek, tiszta vér mindenük és éppen bele próbálnak törődni abba, hogy Kutner halott. Fejbelőtte magát egy pisztollyal. Minden előzetes jel és búcsúlevél nélkül, egyedül és mocskosan vetett véget az életének. Ennyi, paff. House persze a hetibeteg mellett nagyban nyomozott, hogy vajon miért, a végső teóriája szerint nem is öngyilkosság volt, s én szinte az első perctől kezdve Taubra gyanakodtam, de nem tudtunk meg még semmit, szerintem nem is fogják nagyon kidolgozni ezt a szálat. Kal Penn azért lépett ki a sorozatból, mert egy állást kapott a Fehér Házban Obama mellett, akinek lelkes támogatója volt már a kampányok alatt is. De azért szemétség ilyen hirtelen és magyarázat nélkül meggyilkolni valakit, ha igazából a való életben nem is létezik. Lehet, hogy az egyszerű magyarázat a helyes magyarázat.(Sometimes the simple explanation is the right explanation) Én ebben nem hiszek, szerintem nem maradhat ennyiben az egyik főszereplő halála.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése