2009. ápr. 9.

Luca,Villon,Anyegin és a locsoló iránti vágyakozás

Holnap indulok Veszprémbe, úgyhogy nem leszek gépnél pénteken és szombaton. Remélem addig a világ kibírja nélkülem, vagyis inkább fordítva, mert az univerzum még azt is kibírná, ha egy sorozatgyilkos kizsigerelne és kidobna az autópályára egy napsütéses reggelen. Na mind1.

Ma volt nálunk a Luca, megismerkedett a természetes élőhelyemmel, remélem, hogy nem volt nagy trauma a dolog. amúgy most büszke vagyok magamra, ugyanis megírtam az egyik rómás témámra az esszét, tehát eggyel kevesebb gond majd későbbre. Továbbá olvastam már vagy 30 oldalt az Anyeginből és nemsokára kész vagyok Villon nagy testamentumával. Demeter igazán büszke lehetne rám, de szerintem fel sem fog neki tűnni, hogy én már ismerem a műveket, úgysincs sok kedvem hozzászólni az órákon.

Eszembe jutott, hogy annak idején a srácok többek között azért locsolták a csajokat, hogy jó pontot szerezzenek náluk.(na meg tojást) Szerintem ez még manapság is nagyjából így van, ez onnan tudom, hogy engem általában az öcsém és az apám locsol meg, s ennek mostanában eléggé nem örülök. Jól jönne valami szőke herceg fehér lovon, de az is elég, ha sötétbarna és BKV-val jön. Mondjuk 14-essel vagy 214-essel vagy villamossal, esetleg 103-assal, vagy amivel csak akar. Csak jöjjön.

Húsvét táján édes szokás 
A vödörrel locsolkodás 
Nálam is van szagos kölni 
Ha rádöntöm, meg fogsz ölni?

Eszemben sincs....csak öntsd....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése