2009. ápr. 17.

Róma, LOST, HOUSE és ami eszembe jut

Hát.....igen, sok minden történt ma. Írtunk egy szivatós törit, ami után felőlem Octavianus és társai mehetnek melegebb helyekre, mondjuk a Szaharába, csak ne kelljen tanulni róluk. Az angol igazából csak egy hosszadalmas(tipikus) "macht nichts besonders Stunde" volt, utána meg beszéltem Hideggel, nem tudom, hogy mi lesz a gitárral. Azt hiszem, hogy összeesküdött ellenem a világ és mindenképpen meg akarják akadályozni, hogy egy olyan botfül, mint én, hangszert fogjon a kezébe. De tényleg hülye vagyok hozzá, ha azt mondanák, hogy nesze, hangold be ezt a gitárt, akkor szerintem válaszolnék, hogy nesze "Tua mamma, du kannst das machen statt meiner, du letzte ......". Najó, nem beszélek inkább csúnyán, de igen rosszul reagálok arra, ha valami olyat kérnek tőlem számon, ami nem megy, s ezért mostanában elég sokszor érzem úgy, hogy minjdárt stroke-ot kapok.

Délután a legújabb családi titkok, viszályok és gondok letudása után sikerült megnéznem a House 5x21-et(Saviors) és a LOST 5x13-at(Some Like It Hoth). Előbbi 42 perc tömör magánéletben való turkálás, nyomozgatás, House-féle szekálás és WTF jelenet volt, főleg a legvége, ugyanis egy régi, szimpi, kedvenc és HALOTT szereplő újra feltűnt a színén. O.o. :D A LOST pedig hasonlóan ment, de ott inkább a röhögőgörcsök egy a mosolygások voltak nagyobb többségben, kaptunk sok infót, de nem olyan tipikus WtF-eseket. Na mind1, ez szinte senkinek nem fog semmit mondani, de azért a kedvenc idézetem a részből:

Hurley-How long have you known he was your dad?
Miles-The third day we were here, I was on line at the cafeteria, And my mother got in line behind me. That was my first clue.

1 megjegyzés:

  1. Csak gyakorlás kérdése a dolog. Én sem hittem, hogy valaha bmit is el tudjak játszani öcsém gitárján, mégis összejött. Őstehetség vagyok :-D

    VálaszTörlés