2009. ápr. 3.

Ötösök,Bikás,Zsófi,Luca,húrok,LOST, USB,

Na most kivételesen minden kezd jó lenni, azon kívül, hogy a húsvéti nyuszi(gemacht aus Schokolade) kicsit megülte a gyomromat. Lehet, hogy túl korai volt, na meg nem is kéne csokit enni. :(
Délután egy kémia, két irodalom és egy ének ötössel tértem haza, méghozzá egy szál rövidujjúban. Ki is használtam a jóidőt és később anyával kimentünk a Bikásra meg a környékre császkálni egyet, találkoztam a Lucával(remélem nem zavartam és nem égettem le a jelenlétemmel), ő is jó hírrel tudott szolgálni nekem, így lehet, hogy előbb-utóbb végre el tudok kezdeni gitározni, az első szám, amit magamtól meg fogok tanulni(ha összejön) Anna Nalick-Wreck of the day című száma, gyönyörű és nem tűnik olyan nehéznek.
Fél hét körül a rozzant rollerrel felszerelkezve kimentem Zsófival is sétálni, nagyon jól éreztem magam, tényleg. Örülök, hogy nincs többé fasírt, bár én egyáltalán nem éreztem a fasírtot indokoltnak, mármint én egyáltalán nem haragudtam se rá, se bárki másra. (Najó, haragszom én sok mindenkire, de nem a barátaimra.)
Egyetlen negatív dolog jutna most eszembe, méghozzá az, hogy nem műkszik az USB kábelem, így a marha jó számokat nem tudom áttölteni az MP4-emre, de legfeljebb majd költsönkérem Norbiét.(Éljen az optimizmus!!)
Majdnem el is felejtettem, hogy mikor hazaértem, egy frissen sült(töltött) LOST epizód várt rám, ami nagyon-nagyon-nagyon-nagyon tetszett, alig várom a jövőhetet!
Most megyek, lesz ma Fringe meg CSI:NY, úgyhogy lesz mit nézni! Tschüss!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése