2009. ápr. 29.

Ballag már....gitár, Katy Perry

Ma megvolt a ballagtatás első fele, tök jól sikerült, bár emiatt Tar leüvöltötte a fejünket, ugyanis a cuccunk benn volt a díszteremben, ahova nem akartunk bemenni, megtörni a meghitt hangulatot, ám a végén mégis betrappoltunk, mert azért cipő nélkül elég ciki lett volna slatyinkázni a suliban.

Úgy tűnik, hogy végre lesz gitárom, Mártiék össz-vissz egy tizesért eladják a vadiúj, két éve a szekrény tetején álló csodájukat, így lassan el kéne kezdenem ráhangolódni az akkordokra, meg arra, hogy egyszerre két helyre figyeljek. Nehéz lesz, de ha nincs rajtam stressz a kötelező órák meg Hideg miatt, könnyebben fog menni, ebben biztos vagyok.

Már nem is tudom, hogy hány éve msn-ezek, de most sikerült megtalálnom pár dolgot, mint pl. az automatikus Messenger hangokat átállítottam Katy Perry-re, meg Kapuvári Buzibárra, úgyhogy mostmár nem fogok szívrohamot kapni minden egyes alkalommal, amikor valaki rám ír, vagy megbök. Most megyek, itt a vers, amit mondtam, szerintem tök szép.

Borbély Szilárd- [ ha menni kell
Ha menni kell oly jó voln még maradni
elüldögélni még egy kicsikét
beszélgetni hallgatni erről arról
a döntő pillanatot halogatni
mely eldöntetett volt már hamarább
de most mégis oly jó voln még maradni
hogy együtt legyen még a volt a van
hogy múljon is maradjon is ami
lesz minden legyen minden múlhatatlan
és tartson tovább még a lehetetlen
az üldögélés és ami lehetne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése