2009. febr. 5.

Katy Perry who says, what i want to say

Katy Perry egy vagány, szókimondó, feminista lány, akinek nem mellesleg még hangja is van. Meg kell mondanom, hogy a szövegei egyszerűen lehengerlőek, nagyon szeretem a stílusát és a klippjei is gyönyörűek. Aki nem ismeri, annak ajánlom One of the boys című lemezét, melyről a sokak által ismert pasifajtát becsmérlő UR So Gay, a nagy port kavart I Kissed A Girl, az igazán pörgős Hot 'n' Cold és a kissé szomorkás Thinking Of You című számokhoz láthattok már videót, utóbbi klippjében a Kyle XY haláli cuki főszereplője is szerepel. És íme egy dalszöveg tőle. A szám címe Mannequin. 

...
I wanna hit you just to see if you cry 
I keep knocking on wood hopin there's a real boy inside 

Cause you're not a man, you're just a mannequin 
I wish you could feel that my love is real 
But you're not a man 

I wish I could just turn you on 
Put a battery in and make you talk 
Even pull a string for you to say anything 

But with you there is no guarantee only expired warranty

A bunch Of broken parts 
And I can't seem to find your heart 

I'm such a fool I'm such a fool I'm such a fool 
This one's Outta my hands 
I can't put you Back together again 

Cause you're not a man you're just a Mannequin 
I wish you could feel that my love is real 
But you're not a man....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése