2009. febr. 4.

Friends in the past, present and future

A cím már árulkodik arról, hogy mi is jutott eszembe a minap. Kiskoromban két évig jártam oviba és ennyi idő alatt természetesen rengeteg barátot szereztem, hiszen egész életemben nyitott voltam a többiek felé, amikor tehettem, belefecsegtem a dolgokba. Volt egy-két nagyon jó közülük, meg egy csomó kisgyerek, akivel sokat játszottunk. A suliba kerülve már nem is emlékszem miképp mentek eleinte a dolgok, de biztos, hogy sosem tartoztam a menők közé. Sok minden változott az évek alatt, a lány, akivel elsőben sülve-főve együtt voltunk, manapság már nem áll hozzám olyannyira közel, annak ellenére, hogy még mindig annyira szeretem, mint mondjuk a nővéremet. Alsóban nagy fasírtban voltam az Orsival, aki az utóbbi időben a legjobb barátomnak számított, bár nem olyan tökéletes kapcsolat volt ez, mint ahogyan azt a filmekben látjuk, de hálás vagyok neki és nagyon szeretem még mindig.

Azt hiszem, hogy talán hetedikben sikerült elérnem, hogy mindenkivel jóban legyek, rengeteg barátom lett. És nem csak lányok, hál istennek. 

Ma már gimis vagyok, és úgy érzem, hogy végre én is megtaláltam azt a fajta emberi kapcsolatot, amelyet nagyon rég kerestem. Ez már nem felszínes, nem külsőségekkel teli barátság és nem egyoldalúság. Örülök, hogy oda kerültem, ahol vagyok és azokkal lehetek, akikkel nap, mint nap szenvedek a suliban. De legalább együtt szenvedünk. (L) Luca, Zsófi (L)

Még egy fontos személy van, akit muszáj említenem, ez nem más, mint Timi. Ha jól emlékszem, kb. 2 éve ismerkedtünk meg a netnek meg a Bűbájos Boszorkáknak hála, fogadott nővérem, mentorom az írásban, s bár mostanában kevesebbet találkozunk a távolság és mindkettőnk elfoglaltsága miatt, még mindig nagyon fontos számomra, s remélem ezt ő is tudja.

Nem tudom, hogy mit tartogat számomra a jövő, de remélem, hogy ha évek múlva elhagy a századik pasim, vagy meghal a kutyám, esetleg egy végzetes betegség gyötör, majd lesz valaki, aki megfogja a kezem és rámmosolyog.

"I have heard myself cry, never again!
Broken down in agony
Just trying to find a friend" (Pink-Sober)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése