2009. febr. 3.

BLOGSTART!

Hogy ez hanyadik blogom? Hát...sokadig, de azt mondják, hogy agyakorlat teszi a mestert.

Hogy most hanyadszorra fogadom meg, hogy ezt rendesen fogom írógatni? Sokadjára, de úgy érzem, most nagyon szükségem van egy helyre ahol kiadom magamból a sok szennyt, ami belémivódik, és ahol reménykedhetem, hogy valaki olvas.

Hogy miért pont ez a neve a blognak? Mert őrült vagyok, vicces és igazi értelemben is. Mármint, még nem teljesen, de sajnos a génjeimbe van írva  a dolog, szóval nem hinném, hogy megúszom. Ezvan. 

Igazából nem is tudom, hogy itt most mondjak-e el valamit magamról, hiszen aki ismer, az tud rólam annyit, hogy tudja ki is vagyok, aki meg nem, az idegen, előfordulhat, hogy egy pszichopata gyilkos és tán még néhány adatomból vagy tulajdonságomból megtalálna és feldarabolna.

Bár lehet, hogy az jobban esne pillanatnyilag, mint ami folyik körülöttem. Családom romokban, én is romokban, a suliban idegesítenek tanárok, diákok stb. Az egyetlen hely, ahol jól érzem magam, az a forgószék, ahonnan a sorozataim új epizódjait nézem. Olyankor nem itt vagyok, hanem nagyon messze.

Pillanatnyilag a LOST a House és a How I Met Your Mother van terítéken és mindegyiket imádom. Bár az első kettő már régóta követ, le a kalappal a készítők előtt, mert még mindig tudnak újat és újat hozni. A HIMYM-et nemrég kezdtem, talán jobb, mint a Jóbarátok. Mindenkinek ajánlom. :D

Oldalt találtok zenét meg képet, a muzsikaláda most a The Killers lehújabb sikerét, a Human-t játssza, ami szerintem marha jó:

"And I'm on my knees
Looking for the answer
Are we human?
Or are we dancer?"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése