2010. ápr. 30.

Péterfy Bori & Love Band koncert 2010.04.29-30.

Amikor érzed, hogy már jól vagy, de még kéne egy kicsi, hogy igazán elfelejts mindent, ami a hátad mögött van, bedobsz még egy sört, s hirtelen a világ tompább, viccesebb, de egyben erőteljesebb és olyan, mintha minden körülötted forognak, de együtt mozogsz, ugrálsz a tömeggel. Nem irányítod önmagad, a ritmus ringatja a csípőd, a dallam rázza a fejed, a basszus szakít el a Földtől, meghazudtolva minden kibaszott gravitációs törvényt, amit fizikán tanultál. Aztán jönnek a kedvenc dalaid, számok, amelyek szövegét kívülről fújod, üvöltöd bele a füstös kánikulába, s közben nézed az énekes arcát, akit szinte megérinthetnél, olyan közel van, de közben érzed, hogy most is megérintesz valakit, valakiket, a legtöbbet véletlenül taposod le ugrálás közben, de valakinek fogod a kezét és olyan jó, hogy ezt az egészet másokkal együtt élheted át.
Magyarul, a tegnapi koncert fergeteges volt. Életemben eddig egyszer voltam igazán részeg és talán kétszer, háromszor voltam hasonlón, de a kettő egyszerre még nem sikerült, igaz, csak becsiccsentettem, de az éppen elég ilyenkor. :) Egy doboz és egy kis üveg sör, két deci rosé és egy ingyen málnás, vagy mittoménmien pálinka kellett, hogy olyat bulizzak, amilyet még soha, extázisban üvöltöttem együtt a zsúfolásig telt West-Balkánban lévőkkel és láttam, hallottam Borit meg a Szeretet Zenekart. :)
A koncertet a Téged Nem felturbósított változatával zárták, én is így teszek(Gödör,12.27.). :) Meg azért 500 villám is becsúszik, így még aznap, reggel fél hétkor, amúgy meg negyed kettőkor értem haza. XD
Méééééééééééééééééééééééééééééééééééééég!!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése