2010. ápr. 20.

Anxiety

Az a nagy baj velem, hogy mindig be vagyok szarva és aggódom a dolgok miatt, aztán a végén persze jól sül el minden és verhetem a fejem a falba. A biosz miatt is olyan szinten voltam kiakadva, hogy mikor nem találtam a könyvem, lefeküdtem aludni egyet Dudival, erre nem is írtuk meg. Pillanatnyilag az osztálykirándulás aggaszt, semmi kedvem menni, de nem merem felb@szni Demeter agyát, mert így is túl jófej velem, eddig még egy szót nem szólt, azzal a bizonyos p betűs szóval kapcsolatban. Ezt az egy hetet is majd túlélem valahogy, meg biztos az érettségit, az egyetemet is. Vagy talán kedvem sincs az egészhez....(?) Néha olyan érzésem van, hogy már mindent láttam és megtapasztaltam a sok sorozat által, akkor meg minek teperni, tanulni, felnőni, élni?
Szombaton LOST kiállítás, jövő hét csütörtökön Péterfy Bori & Love Band koncert, utána pénteken a tárgyalás miatt lehet, hogy nem megyek suliba, vasárnap Jankó koncertje, május 2-án meg indul a mandula. És kibaszottul nem akarok 17 sem lenni.
                                      
Amúgy meg: Scheiß auf den Prinz mit dem Pferd, ich will den Vampir mit dem Volvo!

3 megjegyzés:

  1. Én is mindenen felb@szom az agyam, és a fele tényleg rosszul is sül el. A biosz miatt én is aggódtam, de hát, te bátrabb voltál nálam... azért örülök, hogy sem ma, sem csütörtökön(?) nem írjuk meg. Már ha tényleg Cipruson van.

    LOST kiállításról meg majd kérek postot, mert amilyen bunkó vagyok, úgyis elfelejtem hétfőn megkérdezni :/

    VálaszTörlés
  2. Nem vagyok én bátor, pont az, hogy besz@ari, mert nem merek lógni. :)
    LOST kiállításról egy litániát fogok írni, ami erősen meg lesz tűzdelve fotókkal is, ha lehet fotózni. Ajánlom nekik, hogy lehessen, különben hisztizni fogok!

    VálaszTörlés
  3. bioszt szarjátok le, szinte lehetetlen megbukni, túl jóindulatú...:DDD

    amúgy igen. Vampiiiir ^_____^

    VálaszTörlés