2010. ápr. 5.

Tegnap

Hát, kissé aliennek számítok ebben a világban, de az ember szívesen megy idegen országokba nyaralni, így mondhatom, hogy én is marha jól éreztem magam és újabb este van mögöttem, melynek során szereztem tapasztalatot, egy liter ingyen sört(majd egyet kifizetek Zsófi, mert a felét nem én tüntettem el XD), megismertem előzetesen a Marciék bandájának zenéjéből egy falatot, s mivel nagyon bejön, hallgatós, sőt, nézős lesz! Legközelebb úgy szervezem, hogy végig tudjak maradni és ne kelljen lelépnem az első szám után. :)
Hazafelé, miközben egy sms-t pötyögtem és a neonsárga csuklófecnimet bámultam, a parknál megcsapott annak a fehér virágos fának az illata. Megállt bennem az ütő, s hirtelen megint olyan bizonytalan voltam magamban, hiszen nemrég még azon filóztam, hogy bele kéne merülnöm ebbe a világba, de aztán előtört belőlem szörnyként a 'jókislány', aki nem jár éjszakai busszal és nem iszik sokat. Na, mindegy, a lényeg, hogy nagyon jóóóó volt, új favoritom The Stripped és legközelebb összefogott hajjal(cigiszag), überkényelmes és laza cuccban(tánc), valamint fehér pólóban(UV lámpa) megyek! XD És akkor most vegye át a szót.........THE STRIPPED!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése