2010. ápr. 10.

Úgy mindenféle

Tegnap voltam edzeni, ma meg pilatesezni és úgy érzem magam, mint akit kicseréltek. :) Kár, hogy ez az alakomon nem látszik, de azt hiszem, hogy addig nem is fog, amíg annyi csokit eszem, mint egy disznó.
Kezd alakulni a nyaram, két konferencia is tervbe van véve, bár az első még nem biztos. Idén aktívan fogok nyaralni, ugyanis a nagynénémékkel megyek egy túrára, lesz benne Németország, Belgium, Luxemburg és Hollandia. A legfontosabb persze, hogy Bruges-be is ellátogatunk!! :) Fotózok majd ezerrel! ITT A TÚRA LEÍRÁSA, ha valaki jönne velem a táskámba bújva.
Nagyon szeretem most a hajamat, mivel van frufrum, végre össze is merem fogni, de igazi kielégíthetetlen emberhez méltóan mindig újra és másra vágyom, s nem akarok itt megállni, de az a baj, hogy nem szeretném leszívatni a hajam, s így a kinézett frizura elég nehezen elérhető.
A jövőhét igen húzós lesz, már előre látom és be vagyok kissé szarva. Orvos, versolvasás, színház, holokauszt programok, sbt....és akkor még arról a kib*szott albumról meg portréról nem is beszéltem. Ohh shit...
Ma felhívtam a Pannon Ügyfélszolgálatot, hogy akkor most mi a fene van, ha eddig is djuice-os voltam, de ezek szart se tudtam. Negyed órát vártam, míg végre kapcsoltak, szerintem a telefonos srác épp a klotyóban rejszolt vagy a kolléganőt dugta. Ki tudja? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése