2010. ápr. 18.

Haj...jaj...jaj...jaj

Ma hirtelen felindulásból hajat festettünk, de természetesen most is ellenálltak tincseim, így a tövénél világosodtam egy kicsit, de az alja még mindig csak fényében más. Evvan, de ha még párszor újrafestjük, lassan elérem a kívánt hatást. Nemrég eszembe jutott újra a tetoválás téma és olyan, mintha már ki is törlődött volna a listámról, pedig nem így van, csak nem beszéltem róla egy ideje. Még mindig szeretném, csak az a baj, hogy annyi minden közbejött. Remélem lassan lenyugszik a vihar, itt az ideje, hogy végre én is fiatal legyek, ne csak tíz év múlva jusson eszembe, hogy de jó lett volna tizenhétnek és happynek lenni.
Íme a festék, amit használtunk, a hajam persze közel sem ilyen, de Zsófinak tudom ajánlani, szerintem rajta gyönyörű lenne!

2 megjegyzés:

  1. Most festettél hajat, te lány :-)
    Bár igazad van, ez a "mindent kipróbálok" időszak, de azért csak ésszel!

    VálaszTörlés
  2. Már kábé egy hónapja be lett festve, csak nem látszott rajta annyira, pedig jól megszenvedtem a fodrásznál. :)

    VálaszTörlés