2010. ápr. 15.

Amy Macdonald

Amy Macdonald This Is The Life című dalával futott be, vagyis én őt azon a számon keresztül ismertem meg és lehet, hogy a klipp volt csalóka, vagy a kamera adott rá tíz kilót, de én ducinak képzeltem a csajt, egész pár nappal ezelőttig, amikor láttam új albumának első slágerét, a Don't Tell Me It's Over-t, s azt kellett tapasztalnom, hogy szinte csont sovány. :) Na, most vagy lefogyott, vagy sosem volt kövér, ki tudja. A lány amúgy skót, de ehhez képest nekem néha country, máskor pedig észak-európai metálos a stílusa, de ezt is lehet, hogy csak én gondolom, azt hiszem ideje lenne bevennem a bogyóimat! Személyes kedvenc ez: KATT!
Aludni nem tudok, de még mindig nem volt lehetőségem megnézi a keddi Grey's+Jane combót, ellentétben a House+Lost combóval, ami zseniális volt. Már csak 6 epizód van az univerzum legzseniálisabb sorozatának végéig, kezdek félni....:( Sokszor mondtam már, hogy csak a Lost vége tart életben. Most mi lesz?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése