2010. ápr. 14.

Géniusz, az alkimista

Ismét olyan vagyok, mint a mosott szar, s nem elég, hogy eddig is rosszul voltam, szerintem rásegített az SZTK-ban töltött fél óra is az állapotomra. Jeee.... XD Amúgy rákaptam a Rádió 1-re, oda és vissza is azt hallgattam, s nem tudom, hogy Keisha Tik-Tok-ját óránként adják-e le, vagy csak én kaptam ki kétszer, de szerintem hülyének néztek a buszon, mikor másodjára hallottam meg felcsendülni.
Ma sikerült megnéznem a László Zsolt és Alföldi Róbert főszereplésével készült Géniusz - Az alkimista című minisorozatot, melyet elég erősen megcsorbított a pénzhiány, de így is élmény volt!
Annak idején egyetlen(?)szerelmem miatt találtam rá, majd mikor megtudtam, magyar Da Vinci-kódként emlegetik, rögtön úgy döntöttem, hogy meg fogom nézni, csakhogy lemaradtam róla, nem nagyon tudott eljutni hozzám se a tévén, se az interneten keresztül a promó. Mikor tegnap a Junkie-n egy cikkre, s főleg az MTV Videótár linkjére rátaláltam, persze rögtön ledaráltam, s szinte sajog a szívem, hogy egy ilyen remekművet képesek puszta pénzügyi okokból üzletemberek lerövidíteni, s kitépni a történet szívét, lelkét, akár apró változtatásokkal is. A végéről nagyon hiányzott még az a pár perc, mikor bejött a stáblista, rögtön keresni kezdtem a negyedik részt, majd persze rájöttem, hogy sajnos nincs.
Elismerésem Fonyódi Tibornak, a színészeknek, bár volt pár dolog, ami igen irritált, de ez már csak a saját ízlésem hibája. Júlia sírása röhejes, Stohl Buci és Feke Pali szereplése pedig felesleges volt.
László Zsolt és Alföldi persze zseniális! :) Mindenkinek ajánlom.
                                  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése