2009. szept. 21.

Ma (Ron Fricke-Baraka)

Ma nem volt első óra, úgyhogy volt időm egy kicsit ülni az utcán és merengeni. Nagyon élveztem. Éneken tanultunk egy gyönyörű dalt, amit illusztráltam is, természetesen egy igazi szomorú népdal volt, de pont nekem való. Olaszom ötös lett, a törit túléltem, a mozi kissé lefárasztott, de azt hiszem, hogy ma úgy fekszem le, hogy tudom, hálát adhatok, hogy van ágyam, családom, vacsorám, ruháim és folyékony szappanom. A film érdekes volt, megdöbbentő, letaglózó, sajnos nem tudok írni róla, mert szerintem képtelenség írni egy ilyen műről. Ez van.(Ron Fricke- Baraka)
Holnap első órában prezentálok föciből, utolsó órában meg cooper lesz, de már feltettem a zenémet, s ki is próbáltam. Rá kellett jönnöm, hogy csak négy percet tudok egyhuzamban lefutni, utána meghalok, de ha az ember jól válogatja meg a számokat, kibírja a tizenkettőt is, kisebb pihenőkkel. Mondjuk ezzel most elégettem 80 kcal-t, ami nagyon nem izgat, hiszen nem szeretek az alakommal foglalkozni, de jó érzés. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése