2009. szept. 30.

Töri, média, olasz?

Ma délután anyuval dumáltunk Dömével, sok mindenre kaptam választ, jó volt kicsit kibeszélni ezt-azt, vagy inkább pár embert. Kezd tisztulni ez a faktolás, meg az érettségi, de még mindig nem tudok dönteni. Van pár lehetőség, bár nem 3faktoriális , de majdnem. Szóval, van az az eset, hogy töri, média, olasz. Ez azért lenne jó, mert így töriből maradna tutira Tar és olaszból le tudnék érettségizni negyedik végén, ha nagyon ügyes vagyok, akkor talán még emelten is. A második a töri, média, angol. Ez azért lenne jó, mert így az angolból tudnék érettségizni emelt szinten, ennél több esély van a sikerre, hiszen az angolt jobban tudom, de viszont max középfokú nyelvvizsgát tudok elérni, nekem meg angolból jó lenne egy felső. A második kupac a magyar, média, olasz. Nyelvvel kapcsolatban ugyanaz a helyzet, a magyar meg azért lenne jó, mert Demeter tartaná, és szerintem ha más venné át az irodalmat, tök máshogy tanulnánk és valahogy az nekem nem menne. Bár lehet, hogy érettségizni nem Demeterből kell majd, így talán jobb lenne egy rendes tanár? Aztán az utolsó a magyar, média, angol. Ugyanaz. Na most az biztos, hogy vagy angolból vagy olaszból külön, saját tanárral vagy csoporttal nyelvvizsgáznom kéne. Február környékén derül majd ki, hogy melyik tanár mit tart, ettől is függ majd minden, szóval kezdek gondolkodni, de még sok kérdésem van. Talán a töri, média, olasz a legesélyesebb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése