2009. szept. 19.

Helyszínelés (BenCSInél)

Péntek délután olyan lazy-re vettem a figurát, s miután hazajöttem, lassacskán pakolásztam, fürödtem, stb. és olyan fél hét körül elindultam Bencsihez. Piroska, majd gyors leszállás a 61-esről a megfelelő megállónál, s bár eltartott egy ideig, míg megtaláltam azt a bizonyos ronda, zöld kerítést, odaértem CSI-hez. Jóóóó volt nála, hülyültünk, stb. Az éjszaka alatt átmentem kisebb változásokon, először egy kis( :D ) smink és hajigazításnak hála úgy néztem ki, mint egy diszkós kurva, majd pedig Bencsi kezes-lábasában kb. mint egy szex-idol. Najó, ennyire nem vagyok egoista, de nem volt rossz az a cucc. :) Készültek fotók mind3munkról de azt hiszem, hogy azok sem ide, sem myvipre nem valók. :)
Ma reggel olyan 11-re már itthon voltam, de nem sok hasznosat csináltam ma az egy óra alváson és a Douglas újság szétvagdosásán kívül. Ja, meg elindult a Disney csatorna, szóval, már láttam két 3. évados Hannah Montana epizódot!! Emily Osment kész nő lett, Miley Cyrus-nak pedig szerintem már nem áll jól, a mini-tini-idol stílus. Jobb lenne, ha végleg dobná Hannah-t és maradna saját magánál.

2 megjegyzés: