2009. szept. 18.

Kiborultam

Ma nem bírtam tovább. Odamentem Döméhez és elsírtam, hogy betelt a pohár és a könnyeimmel küszködve próbáltam valami megoldást találni. Aztán azt mondta, h elenged, menjek ki a Károlyi-kertbe és gondoljam át a gondjaim, s jöjjek vissza. Nem mentem be tehát matekra, szerintem fel sem tűnt senkinek a Lucán meg az Adrin kívül. Hétfőn megkeresem azt a nőt és nem érdekel mit mond család vagy suli, el fogok hozzá menni, mert felrobbanok a sok szartól, ami bennem(lelkemben?) van. A kertben összefutottam a sráccal, kivel nyáron együtt dolgoztunk és a Szandi osztálytársa volt. Köszöntem neki, majd leültem egy messze lévő padra és elkezdtem írni, firkálni meg bőgni. Jobb lett kissé, de még mindig nincs megoldva minden gondom.
A mai nap a felejtésé lesz, estefele megyek BenCSI-hez a Lucával és remélem jól elleszünk . Szombaton lesz mit tanulnom, mert vasárnap sem leszek itthon, de ezúttal komolyan veszem a dolgot és nekiülök a törinek.
Aquincum. Megnéztük Tarral meg a humánosokkal, aztán hazafelé sikerült jól eltévednem Óbudán az esőben. :) De a végén csak hazaértem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése