2009. szept. 23.

I'm feeling much better(HOUSE season 6)

Vannak akik a drog, az ital vagy bármi más káros szenvedély rabjai, s ha nem kaphatják meg az adagjukat, akkor üresnek érzik magukat. Én pontosan így vagyok a sorozatokkal. Utóbbi időben elég rossz passzba kerültem, mondhatnám, hogy egy olyan lelki hullámvölgybe, vagy talán még az alá is. Valami hiányzott, s túl sok volt a rossz, amit képtelen voltam feldolgozni csak úgy, kiegyenlítés nélkül. Azt hiszem, hogy elmondhatom, sikerült egy kicsit kikecmeregnem a gödörből, s ehhez semmi köze sincs a pszichológusnak, Demeternek vagy bármilyen orvosnak. Najó igazából pontosan egy orvosnak köszönhető. Dr. House rugdosott ki a depresszióból és kilátástalanságból. Elindult az új évad, a duplarész a Mayfield Pszichiátrián játszódott, s ahogyan HOUSE is kikerült abból a közegből, ami borzalmas állapotba sodorta, az epizód engem is kizökkentett. Egyszerűen zseniális volt ez a másfél órányi Ház, tévéfilmszerűen is bárki megnézhetné sorozatos előélet nélkül, hiszen az egyetlen megszokott szereplő Wilson volt, aki kábé két percig szerepelt. Új embereket ismertünk meg, a gondjaikat is megismertük, s kissé House-ba is beleláttunk, aki úgy tűnik, hogy kissé jobban van, bár nem hinném, hogy sokáig olyan Hugh-s marad, mint ebben a részben. 10/1000 pont nálam az évadnyitány.

1 megjegyzés:

  1. "...másfél órányi Ház..."
    örülök, hogy Ház ilyen jó orvos...:) kecmeregjél csak tovább..:D
    [L]

    VálaszTörlés