2010. júl. 12.

Steiner Kristóf - Gumimatrac a Gangeszen

Kristóf 27 röpke évének kalandjait, élményeit és szenvedéseit, valamint megannyi felmenőjének, barátjának és ismerősének történeteit nem olvastam az utóbbi néhány órában. Inkább a könyv sorai másztak a tudatomba, ez a szókimondó, érdekfeszítő memoir olvastatta magát. Néhol nagyokat nevettem, mikor a gonosz, ribancos Kristóf gaztettei voltak terítéken, belül sírtam a megtört, szőke kisfiú képével magamban, aki az édesanyját próbálja elengedni, meg is botránkoztam olykor, ami megdöbbentő volt, hiszen tudom jól, én is ugyanilyen negatív kritikákat váltanék ki fűből-fából, ha saját magamat vetném papírra.
Nagyon tisztelem, hogy ha mindent nem is, de lelke nagy részét belegyömöszölte ebbe a kötetbe, s kicsit az az érzésem, hogy Kristóf nem is annyira különbözik tőlem, sőt. Nagyon is hasonlítunk, csak minden, amit ő megélt, megtett, én sosem mertem, merem és fogom merni a jövőben, mindösszesen a fantáziámban élek olyan szenvedélyes/szenvedéses, színes életet, mint ő. Talán egy napon majd az én csodaországom is a nyomdába kerül és felnyitok pár lakattal örökre lezárt ládikát a lelkem legmélyén.
Számomra ez a srác oly távoli marad örökre(bár kétszer már összehozott minket a sors), legyen Izraelben, Angliában vagy Itthon, hiszen nem mozgunk ugyanabban a körökben, s mégis most az életét végigolvasva olyan, mintha velem alapított volna lányegyüttes a csillaghegyi hátsókertben. Érdekes.

4 megjegyzés:

  1. :D örülök, hogy tetszett nyugodtan legyen nálad, amíg visszamegyek magyarországra <3 :D tegnap éjjel még keresgettem itt, de nem találtam meg a cikket olyan szőke vagyok :D xD looooool :D na mindegy szeretlek KitCat xo szemid

    VálaszTörlés
  2. Ahogy írtál a könyvről, úgy döntöttem olvasom, csak még hozzá kéne jutnom valahogy, mert jelen pillanatomban más témájú könyvet/könyveket fogok vásárolni monsatnában.

    VálaszTörlés