2010. júl. 3.

I'm all alone all the time

Mindig is azt hittem, hogy imádok egyedül lenni, hiszen olyankor nem kell megjátszanom magam, esetleg figyelnem arra, hogy mit teszek vagy mondok. De rájöttem, hogy ezt igazán csak tömegben szeretem csinálni. Mikor a metróval utazol és egyetlen ismerős sem ül melletted, hogy feszülten hallgassatok, s mozizni is jó szólóban. Tegnap reggel, vagyis igencsak hajnalban, hiszen nálam a 3/4 hat kissé korán van nyáron, szóval anya elindult Kaposvárra, s itthagyott engem három napra, amelynek nagyon örültem, de azért mégsem fenékig tejföl. És még azt sem mondhatom, hogy a képen látható barátaim mindegyike szórakoztat, ugyanis Panda Olaszországban sütteti a hasát Norbival. :)Tegnap Dudit át kellett vinni az orvoshoz, s bár Orsi jött segíteni, úgy is marha nehéz volt az állat és végig remegett a kezem, míg kint vártunk. Beletelt legalább egy órába,mire sorrakerültünk, azt hittem már babám ott helyben pusztul el, én meg agyvérzést kapok. Megkapta a szurit, nagyjából két percet töltöttünk bent, kell még neki még egy 12-én, s utána valamikor műtét. :( Nagyon félek, nemcsak attól, hogy túléli-e, hanem attól is, hogy utána kiheveri-e a dolgot.
Szóval orvos után Orsi feljött hozzánk, néztünk Grey's-t, ami felettébb izgi volt. :) Tökéletes figyelemelterelésnek, csak az a gond, hogy pillanatnyilag egyetlen darám sincs, ami hatásosan beszippantana. Kitti nem akar sorozatot nézni, WTF??
Az éjszaka egyedül nem telt parásan, 11-ig néztem ezt-azt a tévében, s miután lefektettem a nyulat is, gyorsan fejbe vertem magam, s nemsokára már aludtam is. Reggel arra ébredtem, hogy 'Basszus, minek csörög valami mellettem??'. Olyan mély álomban voltam, hogy azt sem tudtam, mire való az ébresztőóra. Na mindegy, most kéne valamit ennem, na meg rendet raknom, mert délután jön nagymamám, s ha kupit lát, akkor ő takarít és azt nem hagyom.
Holnap fél kettőre megyek dolgozni az ELTE Egyetemi Kongresszusi Központjába, ott lesz a konferencia. Nem mondanám, hogy izgulok, de azért lesz néhány zavaró tényező(True Blood) meg ez a hőség, s akkor én még kommunikáljak illedelmesen érthetetlen kockákkal. :) Neem, amúgy ez nem igaz, tavaly is nagyon érdekes emberekkel találkozhattam, akik a világ másik feléről jöttek hozzánk és az egész nagy élmény volt. Az ORGANIZER felirat a nyakamban, nevemmel ellátva pedig egyenesen önbizalmat ad. :)

3 megjegyzés:

  1. Jó szórakozást egyedül :-). Én azért tudom/tudtam élvezni a magány. Jó is az, amikor senki sem szól semmiért, és kipróbálhatod, milyen is lenne önállóan élni. Igazi szabadság, tudni kell értékelni, és tanulni belőle.
    Jó munkát, majd kérek beszálmolót róla.

    VálaszTörlés
  2. Hát, nem úgy jött össze a dolog, mint terveztem, hiszen délután egyik volt osztálytársam jött át az állatorvosos sétára, másnap délután jött a nagymamám, itt aludt és ma akkor indul haza, amikor én indulok munkába. :) Tehát a háromból mindössze egy nap lett, de nem is gond, mert enyhén skizofrén lettem tőle. XD

    VálaszTörlés
  3. Mitől lettél skizofrén? Hiszen a Horváth biztos jól kijön a Kittivel :-D

    VálaszTörlés