2010. júl. 26.

Dudes on the tv 2night. Watch it, you all everybody!

 Ma, 19:30-tól kezdte adni az AXN a LOST 3 órás lezárását. The Final Journey névre hallgató összefoglaló, valamint interjú a stábbal, majd az évadzáró duplarész kerül képernyőre, s bár én már hónapokkal ezelőtt láttam, bőgtem is nagyot, mégis leültem nézni. Nem, nem vagyok olyan őrült fan, hogy szinkronosan végignézzem az egészet, de az biztos, hogy az utolsó jelenetek környékén átkapcsolok. Nem hinném, hogy újra sírni fogok, legfeljebb csak meghatódom. LOST, régen elmentél, s azt mondják, hogy az idő gyógyítja a sebeket, mégis hiányzol. Son of a bitch!
P.S. : Not Penny's Boat, akarom mondani, itt van néhány kép, azt hiszem, ha egy napon lesz annyi pénzem, elmegyek Oahura. Vagy lezuhanok egy repülővel Sydney és Los Angeles között félúton. Ezért a tájért megéri.
UPDATE: Bőgtem. Ez van. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése